ME KË ËSHTË NË LUFTË PRIRËSI JONË? Liberale, 12. 04. 2020
Karantinë është kur
shteti kufizon lëvizjen e njerëzve të sëmurë, kur shteti kufizon lëvizjen e
njerëzve të shëndetshëm është tirani!
Dy lajme kemi këto ditët nga Prijësi ynë, i pari na
njeh me zemërmirësinë e tij, kurse i dyti na prezanton forcën e tij të re. Me
pak fjalë, Prijësi ynë shpirt mirë ka vendosur ta ngushtojë kohën e
shtetrrethimit, por dhe të përforcojë ‘dhunën legjitime’ që mund të ushtrojë ndaj
nesh, përderisa ne nuk e duam jetën tonë aq sa e do ai fitoren e luftës së tij.
Sepse Prijësi ynë është në luftë, sikurse e shpalli ai vet, e përsërit shpura e
tij, dhe e reklamon e gjithë media klasike dhe moderne e vendit. Luftë, e cila
mund të fitohet vetëm nëse zbatohen disa rregulla të thjeshta, por edhe të rënda,
veçanërisht ai që kërkon distancim individual ndaj shoqërisë.
Mirëpo, Prijësi ynë nuk mund t’ia besoj ruajtjen e
kësaj distance përgjegjshmërisë tonë individuale. Kështu që ka vendosur të na
mbylli në shtëpitë tona, duke na lënë një fashë të shkurtër orare për dalë për
blerje kundrejt detyrimit të marrjes së lejes, në të kundërt do të na gjobiti. Mbi këtë konteks na erdhën
edhe dy lajmet e fundit, të cilat, vlerësuar sipas kuptimit të Prijësit dhe
shpurës së tij, shkojnë në kundështim me njëra tjetrën. Sepse nga njëra anë na
zgjeron rrezikun për tu prekur nga virusi, kurse nga ana tjetër e zvogëlon atë!
Pa hyrë në analiza të thella, përderisa Prijësi thotë se fasha orare për të
dalë duhet të jetë sa më e shkurtër, atherë zgjatja e saj mbetet shtim rreziku
nga koronavirusit. Dhe përderisa thotë se shtimi i dënimit -edhe me burg- për
ata që nuk marrin leje do ta uli rrezikun, atherë shtimi i dënimit sjell
zvogëlim rreziku për tu prekur prej tij. Mirëpo, kjo kontraditë ka diçka që nuk
shkon brenda saj.
Në shoqëritë e demokracive liberale është e
rëndësishme përzgjedhja e masave qeverisëse për tu përballur me një
problematikë shoqërore, kurse në shoqëritë totalitare mendohet se qëllimi
justifikon mjetin. Prandaj, në këtë luftën e Prijësit tonë, nuk ka rëndësi fare
se çfarë masash përdoren, mjafton të arrihet qëllimi i Prijësit. Dhe këtu
prezantohet shqetësimi që lind ndaj ‘dhunës legjitime’ të qeverisë: a kanë
shoqëria shqiptare dhe Prijësi i saj të njëjtin qëllim?
Të besosh se mjeti është i justifikueshëm në çdo
rast, atherë ka rrezik që qëllimi i Prijësit të mos jetë i njëjtë me qëllimin tonë.
Qëllimi përfundimtar i tij i bie të jetë përdorimi i këtyre masave shtrënguese në
vetvete. Thënë thjeshtë, shoqëria beson se qëllimi final i luftës është triumfi
i saj mbi kundër koronavirusit, kurse Prijësi synon forcimin e pushtetit të tij
qeverisës! Nuk mund ta themi me siguri shkencore këtë, por nuk na mungojnë shembuj
të praktikave qeverisëse, disa nga të cilat mund ti shohim për ti dhënë një
përgjigje të supozuar.
Shoqëria kishte problem gjëndjen urbane të qyteteve,
dhe kujtonte se fajin për këtë e kishin ndërtimet paleje, kështu që i pëlqeu
‘lufta’ e Prijësit kundër ndërtimin informal. Mirëpo doli që Prijësi nuk kishte
qëllim përmirësimin e gjendjes së qyteteve, por futjen në burg të atyre që ndërtonin
informalisht, sepse rezultati i vetëm i kësaj lufte të Prijësit ishte futja në
burg e ca njerëzve, por jo përmirësimi i situatës urbane të qyteteve.
Shoqërisë shqiptare i mbushën mendjen se fajin për
gjendjen e mjeruar mjedisore dhe urbane të qyteteve e kishin drejtuesit lokal,
dhe asaj i përqeu ‘lufta’ e Prijësit kundër kryekomunarëve dhe kryebashkiakëve
të korruptuar, që jepnin leje ndërtimi me shumicë, që harxhonin paratë publike
për rroga të administratës, dhe të tjera si këto. Mirëpo, doli se qëllimi përfundimtar
i Prijësit ishte e kontrolli i plotë mbi pushtetin vendor dhe jo mirë
administrimi lokal, përderisa administrimi lokal u përkeqësua më tej kurse Prijësi
drejton Pushtetin Vendor nëpërmjet 61 drejtorëve të tij.
Shoqëria kishte problem furnizimin me energji
elektrike dhe besonte se këtë situatë e sillnin mospagesat e energjisë
elektrike, kështu që i pëlqeu ‘lufta’ e Prijësit ndaj atyre që nuk paguanin
konsumin. Mirëpo doli se qëllimi final i Prijësit ishte futja në burg e atyre që
nuk e paguanin, dhe jo rregullimi i sistemit të furnizimit me energji,
përderisa produkti i vetëm i kësaj lufte ishte futja në burg të ca mjeranëve që
nuk e paguanin, por jo përmirësimi i treguesve të sistemit.
Shumë ‘luftëra’ të tjera të Prijësit tonë mund të
përmendnim, por nuk ja vlen se të gjitha janë njësoj. Asnjëra prej tyre nuk ka përfunduar
si problem i zgjidhur i shoqërisë, por si koncentrim i mëtejshëm i pushtetit të
Prijësit tonë. Prandaj, e kam një përgjigje për pyetjen e ngritur në titullin e
këtij shkrimi. Prijësi ynë është në luftë me popullin e vet, me të drejtat dhe
liritë e shoqërisë. Ka qenë kështu prej shtatë vjetësh, dhe mbetet akoma edhe
sot. Thelbi asaj që duhet të kuptojmë ne, gjendet te ato vargjet që u bënë
popullore për ca kohë, por më tej duket se i harruam, ‘mora pushkën dola malit,
të luftoja për Atdhe, ku e dija unë i mjeri, se armiku ishim ne’.
Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një dëshmi në internet se si Dr. ndihmoi shume gra te mbeten shtatzene me magjine e saj te fuqishme, i shkrova dhe i shpjegova situaten time, me premtoi se do me ndihmoj dhe do te mbetem shtatzene para 1 muaji, bera te gjitha ato qe me porositi dhe shkova ne spital per një mesazh dhe doktori konfirmoi që jam 5 ditë shtatzënë, deri tani kam lindur djalin tim të bukur, burri im është i lumtur tani dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. dawn acuna kontakto me të nëse ke nevojë për ndihmë.
ReplyDelete*Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
*Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
*Nëse doni të ndaloni abortin.
*Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
Dhe E.T.C.
Email { dawnacuna314@gmail.com }
Whatsapp: +2348032246310